Campushallen igen då

Mitt nya liv började väl sådär, men jag gjorde verkligen mitt bästa och det var faktiskt inte mitt fel. Efter jobbet gick jag precis som jag sa att jag skulle upp till FOIs träningslokal för att värma upp på löpbandet. börjar att gå lite smått i en minut, rätt så hyffsat än så länge. Ökar takten så jag måste springa men det går inte. Eller rättare sagt det går inte om man inte är van vid att springa ryckigt. Bandet stannade upp för en sekund å sen fortsatte att rulla.. Första gången det hände trodde jag det var mitt knä som vek sig nu igen för det var ungefär samma känsla, men icke. Jag tänkte att det kanske bara gäller att anpassa sig lite så började springa samtidigt som jag lite smått lyfta upp mig genom att hålla i handtagen, jodå det funkade men mjöksyran i armarna började kännas av istället. Efter att ha gjort några försök till var det bara att inse att LÖPbandet inte fungerade att springa på. Istället satte jag mig vid en annan maskin å surade ett tag tills jag cyklade hem bitter.
Men imorn ska jag gå till Campushallen istället där det finns lite fler än ett löpband att välja på ifall något skulle hända. Plus att jag kan se ner på Fredda som leker med frivikterna, tihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0