Drink Milk - now with love flavour

Efter lite förnuftigt tänkade lyckades jag äntligen sålla bort några tröjor (bla för att jag inte tål några). Kom till å med på ett ännu bättre system att lägga tröjorna i för att utnyttja det pyttelilla utrymmet till garderob. Men i framtiden när jag är shoppingsugen och verkligen verkligen vill ha en slags tröja så ska jag först å främst göra en utrensning av garderoben, jag hittade tre stycken såna tröjor nu och har ingen aning om när jag köpte dom, måste vara min lyckodag :)

Hittade också en tröja som var min stora favorit för länge länge sen. Mjölkälskare som man är så bara måste man ju ha en sån här tröja:


Nu är det bara klädkammaren kvar, får nog skynda mig för min skjuts kommer om 20 min å jag har inte packat än :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0