Kräftskiva i smålandsskogarna

I fredags begav sig jag, mina bröder och svägerska hemåt mot Smålandsskogarna för att ha en familjekräftskiva i stugan, alltså verkligen mitt ute i skogen utan några andra hus inom synhåll. Jag höll mig nykter i år igen och agerade fyllechaffis åt svägerskans föräldrar vilket innebar att jag var tvungen att köra till Vimmerby mitt i natten. Detta hade jag absolut inget emot, men den här lördagen hade dom äntligen bestämt sig för att fixa till vägen mellan Hultsfred och Storebro vilket innebar att jag fick köra i max 50 hälften av sträckan å kan ju inte säga att det är den roligaste vägen direkt för det händer i princip ingenting.

Hur som helst var kvällen trevlig och fylld med mycket skratt pga alldeles för opassande skämt från föräldrarnas håll. Men vem vet, nästa år kanske jag inte kan vara med på denna tradition om jag får som jag vill. Jag hoppas nämligen på att få plugga i australien nästa hösttermin, eller rättare sagt vårtermin som det kommer vara där nere då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0