Måttligt intressant

Jag är visst dålig på att hålla löften ser jag men har faktiskt en bra ursäkt. Jag formaterade om datorn i söndagskväll och har alltså at fullt upp med det tills typ igårkäll när det var läggdags. Men va har hänt då? Inte så jättemycket kanske. Jobbade igår å efter jobbet tänkte SAKS vara så snälla mot ettorna att vi tänkte ge vår insyn på de nya inriktningarna eftersom vi är de enda som har börjat testa på dem lite. Men istället för att vi ansågs vara snälla verkade det som att ettorna tyckte att det var jobbigt å lyssna på oss och undrade säkert vad dom gjort för att förtjäna denna behandling. Hade jag vart etta och bara gått tre veckor på det Systemvetenskapliga programmet hade ju i alla fall inte jag haft en aning om vilken inriktning jag skulle välja. Men efter det började vi prata lite om SAKS och då verkade de bli lite mer intresserade. Vi lyckades locka med ett par stycken faktiskt och några som "lovade" att göra det hemifrån så fort de fick reda på att saksaren är en rätt smart hemsida. Väl hemma fortsatte som sagt arbetet med datorn för att få den på det där braiga sättet jag tycker om så mycket..
Idag är det jobb som gäller, sitter nere på FOI just nu men eftersom det alltid tar ungefär 15min innan Fredda och jag kommer igång kunde jag lika gärna skriva lite. Efter jobbet är det meningen att jag ska börja mitt nya liv och ge mig upp till FOIs träningsrum och springa på löpbandet tills benen inte bär mig mer. Eftersom jag inte har sprungit sen typ i maj plus att förkylningen inte är helt borta så personligen tror jag att en halvmil räcker innan jag stupar. Någon som vågar satsa emot?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0