Seg dag

Idag har det varit en väldigt trött dag på praktiken. Fredda och jag som efter helgen visste exakt vart vi skulle börja i vårt projekt har idag suttit som stora frågetecken och undrat vart vi ska börja. Vi hade bokat möte med vår chef idag kl 15 och satt mest och väntade på att tiden skulle gå tills dess. Men nu efter mötet så kommer jag än en gång säga att nu tror jag nog många luckor är fyllda och att vi ska kunna börja jobba ordentligt imorn igen..
Skulle egentligen ha tränat direkt efter jobbet men har haft sjukt ont i huvudet nu på eftermiddagen och känner att jag bara måste vila, men andra ord ligga i sängen å krama alla kuddar jag kan hitta, myspys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0