Tessa på besök

Festen igår blev över förväntan, hade hur kul som helst. Vi levde upp till att vara äckliga pateter men utan att förstöra något (i alla fall inte vad vi minns). Vaknade upp idag å mådde inte som jag förtjänade, va bara trött. Bakfyllan har istället kommit lite smygande hela dagen och ska snart försvinna med en återställare. Om bara några minuter kommer Tessa upp till Linköping och självklart får inga gamla vänner komma på besök utan en sjuhelsikes fest. Nu kommer dom.. Feeeeeeest

Kommentarer
Postat av: Lill

Åh vad roligt!! Själv är jag överlycklig, gick i vimmerby för att handla ett par jeans eller två. Gick in på Byoung såg en klänning provade och dog. Jag vart stört förälskad var tvungen att ha den. Nu är bara problemeet när jag ska använda den.

2008-09-26 @ 18:37:38
Postat av: Lina

Ha, du får komma upp hit å använda den :D.. Inte dåligt att hitta saker i vimmerby när du bor i kalmar, känns ju som att det borde finnas mer där :P

2008-09-27 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0