Två alarm

Att placera mobilen så långt bort så jag måste gå upp för att hämta den hjälper inte, att sätta alarmet på den mest irriterande signalen plus så högt som möjligt hjälper inte, att gå upp första gången alarmet ringer är ju helt omöjligt. Ingenting hjälper för min insomnia men idag verkar det som att jag kommit på vad som behöver göras. Eftersom jag stänger av alarmet i sömnen (halvsovande) så satte jag två larm tills idag vilket också hjälpte. Hade som vanligt råkat stänga av larmet som började tjuta 6.30 men till min räddning startade nästa kl 7 å då kom jag faktiskt upp.
Ska även idag sitta på forskningsinternatet hela dagen men ikväll blir det fest. En fest som varit planerad sen i somras med lite modifieringar :P.. Men det kommer bli grymt kul i alla fall, vi ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0