Tvådagars

"Jag tänker absolut inte under några omständigheter gå ut ikväll".. Det var i alla fall vad jag intalade mig själv på lördagen. Men lagom tills jag trodde mig själv så skickade Silvi ett sms å frågade om vi skulle ut. Öltarmen hoppade ett varv av lyckorus då jag utan att tänka bara sa självklart ska vi det. Så istället för den lugna härliga hemmakvällen som jag egentligen hade behövt så blev det en massa öl och ännu en dag efter där man sov allt för länge.
I det stora har det varit en bra helg då vi hamnat på stan istället för Flamman som det hela tiden har varit planerat. Som Nina sa, det är nog dags att svälja vår stolthet och inse att man måste vara tidig på Flamman även helgen före CSN. Lägger upp lite bilder sen när jag kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0