Uttråkad till max

Jaha, den här måndagen har varit precis som alla andra måndagar de senaste veckorna. Efter jobbet har jag kommit hem å inte gjort så mycket annat än pillat på datorn, spelat lite wii, läst bok å sett på alla måndagsserierna som går på 6an. La fram dansmattan idag för jag tänkte eventuellt leka lite med den men efter två låtar upptäckte jag att jag inte hittat några bra låtar än och måste komma på någon lösning snarast. Tror jag måste hitta mig en hobby, finns det fortfarande keramikkurser att ta?? :S

Veckan kommer nog i princip bestå av ungefär samma saker, i alla fall tills på fredag får då är det dags för ännu ett besök hemifrån. Denna gång står Becka för besöket och jag tänkte dra med henne på lite skojsigheter som studentlivet har att erbjuda. Ska försöka dra ihop ett gäng i klassen på fredag å eventuellt sticka till HG, å på lördag blir det bastu med några tjejer för att senare bege oss till Lagens änglar, en fest där man ska klä sig i vitt. Detta är bara den preliminära planen än så länge, mycket kan ändras. Men längtar hur som helst redan dit.


Kommentarer
Postat av: johanna...

Åh, dansmatta. Jag vill ha en dansmatta. Då skulle jag skita i allt vad hobbyer heter!!

2008-09-30 @ 13:53:03
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0