Bandits

Ledsen men korten får vänta tills imorn. Tänkte lägga upp dom ikväll men blev filmkväll med Göte istället. Vi började med att titta på Surf Dude's eller vad den hette. Men den tröttnade vi ganska snabbt på för ingen av oss fattade vad den skulle handla om eller hur den va rolig. Istället tittade vi på Bandits, en gammal film som jag hade missat totalt. Men den va sjukt bra å hamnar lätt på topplistan över filmer. Övriga händelser under dagen är en springtur i spåret, fick självklart skoskav direkt så nu funderar jag på att slänga mina löparskor på någon majbrasa för uppenbarligen är dom inte konstruerade för att varken springa eller gå i. Senare har dagen bara bestått av en massa skrivande, ja ni kan ju gissa på vad nu antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0