En dag i Vimmerby

Efter nio lååånga dagar med feber är jag numera feberfri. Detta firades med ett besök i Vimmerby hos de blivande föräldrarna Lollo å Håkan. Lollo å jag började med en långpromenad med hundarna, vilket kanske inta var det smartaste med tanke på hur äckligt svag man varit dagarna innan. Men det gick å vi hade ju hundarna som kunde släpa oss hem om det hade behövts..  
När Håkan stack till jobbet passa Lollo å jag på att sticka till stan å shoppa å fika lite. Hade tänkt att köpa en klänning inför sommaren men det är väl bara att erkänna att Vimmerby är en gnutta för litet för att alltid hitta vad man är ute efter. Däremot hittade jag ett par skor. Hade tänkt köpa svarta men devita va sååå mycket snyggare. Den första kommentaren mamma lägger när jag visar upp dom här hemma: Ja dom är ju inte så vita länge till! No shit tänkte jag :P.. Hon skulle bara veta vad jag gjorde med de senaste vita skorna jag hade.. "Råkade" sparka på en använd engångsgrill en gång på fyllan, va även lite arg den kvällen. Blev hur som helst svart upp till knäna å skorna har inte varit vita sen dess

Menmen, dagen va jättebra å är hur glad som helst över att ha hunnit ta ikapp lite tid med världens bästa Lollo å Håkan. Lär väl inte se dom förens i sommar nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0