...

Tågresan hem igår va ett rent helvete. Man betalat för att åka kustpilen men dom funkar väl inte som vanligt så istället tar dom ett skruttåg utan AC. Med andra ord va det rena bastun där inne, å för en som redan är varm av feber så va det inte behagligt någonstans. Men väl i Vimmerby stiger det på några äldre kontorsråttor till män. Dom fick för sig att även detta tåg hade bestämda platser så dom kör bort mig, utan att ens titta på mig utan pratar över huvudet på mig. Personligen orkade jag inte bråka för jag va så trött, plus att jag inte pratar så jättebra nu. Ärligt talat så låter jag som en karl!

Men väl hemma intog jag min sjukställning nere i soffan å gick inte upp mer än nödvändigt. Mamma gullig som hon är gick å köpte allt som jag ansåg mig behöva för att må bättre. Så nu är det bara att fokusera på att bli frisk. Önska mig lycka till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0