Fylleslag

Det blev ett rejält fylleslag igår, i alla fall för min egen del. För ni som inte vet vad VilleValla är så är det en studentpub med massa konstiga med goda öl. Med andra ord måste man testa sig fram för att hitta någon man tycker om. De få jag testade råkade ha en procenthalt på minst 8,5% så gissa vem som inte kommit upp ur sängen förens nu.
Måste också ha däckat när jag kom hem eller nåt för hade fått sms mitt i natten å självklart inte reagerat alls. Jakob ringde även en gång då jag tydligen hade svarart men ingen av oss kommer ihåg om vi sa något. Illa med andra ord.
När jag vaknade imorse fick jag för mig att jag hade glömt min väska på festen igår och blev lite sur eftersom jag trodde jag skulle behöva gå å hämta den. Men efter några timmars vånda i sängen över att behöva anstränga mig så upptäcker jag att faktiskt väskan ligger på golvet. Riktigt illa med andra ord. Men höll mig ändå vaken hela kvällen till skillnad från en annan person ;). Det är nog första och enda gången vi kommer få se någon ligga å sova på Villevallas soffa :)
Nä nu är det dags att försöka bli människa igen å skriva klart en del på uppsatsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, tack för att du kom vännen! :) Sjukt trevlig kväll om man får säga så om sin egen fest!



Har tittat på alla kort nu, haha vad mkt kul vi har gjort tillsammans!



Kramkram!

2009-04-19 @ 21:11:35
Postat av: Lina

tack för att jag fick komma :).. och ja, det va verkligen jättekul så det får du absolut säga ;)

haha, ja å ännu fler ska det bli



Krams

2009-04-20 @ 09:23:15
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0