Illa radiotjänsten!

Eftersom det är dags att flytta om en månad så tänkte jag att det är bäst att säga upp radiotjänsten som vi varit så duktiga på att betala. Samtalet börjar bra å jag har förberett mig med att ha kundnummret framme osv. Bara att när jag berättar att jag ska flytta hem till föräldrarna verkar gubben i andra änden inte tro på mig utan vill absolut ha reda på ifall mina föräldrar betalar eller inte så genom postnummret kom vi tillslut fram till att de betalar, no shit liksom!! Varför kan dom bara inte lita på en för en gångs skull?? Det enda positiva med samtalet var att jag skulle få tillbaka lite pengar eftersom vi tydligen har betalat för längre än till sista maj.. Woohoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0