Re.. vad?

Febern stiger igen å huvudet hänger inte med någonstans längre. MItt i allt detta sitter jag nu och försöker förklara vad reliabilitet och validitet är. För några veckor sen hade jag ingen aning om vad det va och kan väl knappast påstå att jag har någon större koll nu heller. Men den här förbannade febern gör det inte direkt lättare. Tror Loffa kommer få göra en hel del ändringar imorn :S
Det jobbigaste av allt är att  jag vaknade upp imorse helt feberfri å trodde att den delen äntligen skulle va över. Men väl på mötet med hippietanten från biblan, skitskön tant för övrigt, kände jag yrseln komma över mig igen. Sen va det bara att försöka låtsas som inget å snällt sitta å jobba med uppsatsen. När ska man hinna bli frisk när man aldrig hinner vila egentligen? Får väl ta det till helgen.. Blir det kroppkakor mamma?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0