Sjukling

Blä jag har troligen ett virus som tar ett tag att bli av med. Ringde precis vårdcentralen för jag ville ha tips på om man kan lindra halsonten med några huskurer. Fick tipsen att lägga en vitlöksklyfta i munnen å gurgla vatten i munnen samtidigt, eftersom jag är livrädd för lök så kändes inte detta aktuellt. Men fick också ett tips som jag tyckte dessto bättre om. Att äta mycket glass. Hon frågar mig om jag tycker om det? Ha, jag är väl tjej svarade jag.. Varför ska man alltid dra massa dåliga skämt? :P

För övrigt lyckades jag radera allt jag skrev igår så är lagom förbannad nu och ser inte fram emot att behöva skriva om det :S..

Kommentarer
Postat av: Lill

Glass kör jag också på!!! Det är det bästa, fast idag blir det party medecin istället :D

2009-04-04 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0