Småland here i come!

Väskan är packad och biljetten bokad å om en timme går tåget som tar mig hem till smålandsskogarna. Kommer bli riktigt najs å välbehövligt. Tanken är att stanna ända tills efter påsk å till en början inte lämna huset alls. Måste bli frisk innan man kan få njuta av vårsolen. Men ärligt talat känns det inte som om jag ens är i närheten av att bli frisk. Det blir värre å värre för varje dag nu å min hals svider konstant. Å bara för att det gör ont så måste man ju kolla hur ont det gör. Typ som när man har ett blåmärke och man ska peta på det bara för att. Kanske dags att lämna vanorna som man haft sen barnsben, hmm!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad länge du kommer vara borta då...tråkigt! Du får ta hand om dig så du frisknar till, så får vi hitta på nåt efter påsk tycker jag! =)

2009-04-02 @ 17:44:01
Postat av: Lina

Lätt att vi måste. Massa film å glass ;)

2009-04-03 @ 11:21:49
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0