Spel, fotboll å biljard

Kom precis hem efter en helkväll med bröderna + broders jobbarkompis. Började med spel som vanligt, vi är ju faktiskt en speltokig familj. Efter det bar det iväg till Palatset för att se CL. Borde väl tillägga att jag i princip va ensam tjej, något som gjorde att jag fick en hel del blickar på mig. Jag tror dock inte detta betydde att de tänkte "WOW" utan snarare: "en tjej?? här?? detta för att när det gäller fotboll är killar ändå neandertalare å tror att vi inte kan något om sport (tror nog vi kan mer.... ibland)
Tyvärr var det ju United-Porto som visades, men det fanns en TV där Arsenal visades, dock utan ljud så va inte jättekul men man fick se målen å det va ju det viktiga, GOOOOOO ARSENAL!!!! Vi hann även med lite killer i biljarddelen innan Toni skulle med tåget till Norpan. Tre matcher blev det där jag fick följande resultat: 2, 3, 4! Man tycker ju att man borde bli bättre efter varje match men icke :P.. Nu är det läggdags! Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Kille 1

Att de alltid ska visa United! Lycka till nästa gång på biljarden!

2009-04-16 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0