Bordsgranskare

Så dom som hade visat intresse igår va nu här å kollade på bordet. Måste säga att det va ganska kalla människor utan någon som helst humor. Å det första dom gör är att pruta. Självklart va man väl beredd på det å har väl anpassat priset lite efter prutning också. Men 2000kr tyckte jag allt va lite väl lågt. Det är mindre än halva inköpspriset. Menmen, jag sa iaf att 2500 är det lägsta jag sträcker mig till så får väl se om dom hör av sig eller ej. Det enda positiva är väl att dom i övrigt verkade tycka om bordet väldigt mycket annars.

Men något annat roligt som hunnit hända under dagen är att mamma skickade ett MMS där pappa fräser iväg rejält i räcerbåten hemma. Kommer bli en grymt rolig sommar vid stugan med andra ord, längtar som tusan.. Men innan det ska vi ta en liten delexamen alltså skriva ännu mer på uppsatsen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0