Securitas på besök och bord+stolar till salu

Japp, ännu en gång hann dom komma hit innan flytten. Men inte av den anledningen man kan tro utan det är tydligen dom som kommer när man ringer jouren hos Stångåstaden. Men måste erkänna att det blev en liten chock när man öppande dörren å han bara säger att han kommer från securitas. Han måste ha sett hur rädd å förvånad jag blev för snabbt sa han att det var angående vår läckande toalett. Han stängde av vattnet å någon kommer å lagar den imorn. Stångåstaden ska nog ha en eloge för bra service.

Förresten så har jag lagt ut mitt köksbord på blocket nu så om du känner någon som är intresserad så hojta bara till. Klicka här för att komma till länken.


Kommentarer
Postat av: Lill

Jag satt och tänkte på dig förut idag... Jag känner för en ny bok i Evanovich-stilen har du nåt förslag kanske? Jag sitter nämligen och läser om en... igen

2009-04-22 @ 20:40:31
URL: http://kopavingarforpengarna.blogg.se/
Postat av: Lina

Ha va gullig du är :).. Hm, kanske ingen som är i exakt samma stuk som miss Plum. Men en av de bästa böckerna jag läst är där regnbågen slutar av Cecilia Ahern. Superbra chicklit som absolut inte går att lägga ifrån sig. Enligt CDON kommer Skuggat byte i pocketform ut den 5/6, inte långt kvar nu :)

2009-04-22 @ 21:08:54
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0