Besööök = feeest

Helgen har varit helt galen å sjukt kul. Lägenheten har varit full av människor å det har inte funnits mycket golvyta att tappa saker på men jag lyckades spilla ut både chips å polly utan att träffa någon säng *stolt*..

Direkt när Tessa å Carro kom i fredags stack vi iväg till Tornby å handlade det som ska ätas å drickas i helgen. Väl hemma va det bara att starta grillen, vilket jag å Lena åkte på. Vi va väl inte världens mest tålmodiga människor å har väl det direkta ansvaret för att det inte va någon större fart på grillen men mat fick vi ju å det är ju det viktiga. Efter maten kom även Angelica förbi å avnjöt en delikatess i form av flintastek. Ännu senare kom även skåningarna Mattias å Jonas fram, å festens deltagare var nu samlade. Det blev ingen utgång denna kväll, utan istället bara en massa snack å mys till småtimmarna.

Dagen efter vaknade vi sjukt tidigt. Personligen vaknade jag inte på mina kuddar, utan längs med dem. Tur man har en stor säng.. Det blev en hel del shopping på förmiddagen då jag hittade en massa klänningar som jag bara inte kunde leva utan :P. Väl hemma va det stress som vanligt, för sex personer å en dusch, ja det kan ju ta sin lilla tid alltså. Väl klara var det bara att bege sig iväg till Angelica som hade sexparty/inflyttningsfest, ännu senare blev det Harrys. Detta va ju självklart pricken över i:et då det fanns väldigt mycket intressanta sexleksaker att undersöka :). Helt igenom va det en sjukt kul helg med massa tokigheter å roliga citat. Bilderna kommer upp imorn för ikväll orkar jag tyvärr inte, looovar!! Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0