"Den lugna kvällen"

Ojojoj vilken oväntad kväll det blev igår. Vi stack hem till Julia å trodde det skulle bli en lugn tjejekväll med en flaska vin. Men icke. För det första var hennes housemates med (enbart killar) för det andra var dom sjukt givmilda å tyckte inte att glaset skulle vara tomt i mer än fem minuter. Med andra ord var den lugna kvällen som bortblåst. Men vad gör väl det, dom var sjukt trevliga och det här är nog en av de roligaste kvällarna jag haft sen jag kom hit.



Med tanke på mängden alkohol som intogs igår trodde jag inte att jag skulle komma upp i tid till fotbollen idag. Men jodå, kände inte av det alls å kunde hoppa upp som vilken annan pigg lärka som helst. Så i ösregn begav sig Scotty, James å jag oss mot MCG för att se hur dåliga de båda bottenlagen verkligen är. De va sjukt dåliga men det blev ändå en ganska bra match. Scotty passade även på att köpa en fotboll vilken vi hann använda lite innan tåget tog oss tillbaka in till stan. Det var inte det lättaste att sparka den, men vi ska nog kunna träna upp oss vi också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0