Förstår äntligen

Hade en sjukt konstig dröm inatt. Jag å några till var i fjällen och åkte skidor. Stugan jag bodde i låg lite längre upp än den de andra bodde i så jag var tvungen att hyra utrustning för att komma ner till dem. Denna utrustning skilde sig lite från vanliga skidor. Först fick jag två saker att skruva in i hälarna, de såg ut som miniatyrer av durkslag typ. Efter det fick jag två saker som var väldigt lika skedar att sätta fast för att sen kunna glida ner. hmmm, tyd den om ni kan :)

annars har det inte hänt något speciellt sen sist, veckan har bestått av rätt mycket plugg. men börjar äntligen känna att jag förstår vad det är vi ska göra i alla uppgifter. Det kommer bli väldigt mycket skrivande, bland annat ska jag skriva en essay på 5000 ord själv. Hemma skrev vi kanske 2000 ord så får väl helt enkelt försöka utöka det kända ordblajet som vi systemvetare har en tendens att bli experter på. Men det bästa av allt här är ändå att uppgifterna inte är i närheten av så svåra som jag trodde från början så detta ska vi nog kunna klura ut i slutändan :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej.. Här hemma har de ju hänt lite annat förra veckan.. Lollo o Håkans lille Aron =)... Ha de super bra...kramar

2009-08-06 @ 08:47:27
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0