Hemlängtan tydligen

Åhh är så glad. Säger hela tiden att jag faktiskt inte har hemlängtan men det har jag nog lite ändå. Pratade nyss med min kära mor där hemma i varma sommarsverige och fick bara en sån längtan att vara där i stugan med hela familjen. Å framförallt äta mammas underbara mat. Har fortfarande inte lärt mig att laga mat på det här stället. Eller jo, men det är så svårt när man bara har två plattor och en micro. Så när jag kommer hem sen i december igen kommer jag beställa kroppkakor så klart :), ragger, citronkycklingfilén, hasselbackspotatis, potatismos, snitzel som inte innehåller kyckling (dock väldigt god här) och framför allt JULMATEN! Längtar redan och kommer nog drömma härligt om detta inatt. Men det är väl sant som man säger helt enkelt: Borta bra, men hemma bäst. I alla fall om man ska dömma det av maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0