Sickan, jag har en plan

Min ekonomi sprack lite inför denna underbara vistelse här nere. Enligt informationen jag hade fått innan jag kom hit kunde jag säga upp mitt kontrakt när som helst, bara det var tre månader innan jag tänkte flytta (det är alltså boende jag pratar om här). Men när jag frågade dom så sa dom att alla kontrakt gäller till den sista december å det finns inga undantag typ. Med andra ord kommer jag ha 5000kr mindre att leka med innan det är dags att åka hem. Så nu har jag kommit på en plan! Jag ska plocka frukt i några veckor! Anna hittade en sida med ett boende som vi tänkt bo på under springbreak å där hade de även info om säsongsarbete alias plocka frukt. Om det nu går att göra detta i typ två veckor så skulle det ju vara helt underbart :). Gå upp tidigt (usch), vara ute i solen (woho) å förhoppningsvis fortfarande ha större delen av dagen för annat skojsigt. Japp, Sickan själv kunde inte gjort det bättre!


Kommentarer
Postat av: Anna W

Charles-Ingvar!!!!

2009-08-18 @ 11:49:07
URL: http://lillamaggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0