Spring Break snart då va

Det finns många anledningar till varför jag egentligen skulle vilja vara hemma en dag som denna. För det första så är det den svarta lördagen i linköping, dagen då folk uppmanas att inte gå igenom vallaskogen eftersom den kommer vara överfylld av fulla x:are/pateter, åhh så kul dom har det just nu! För det andra så är det en väldigt bra match ikväll (svensk tid), Arsenal mot Man United. Hade gärna velat se den hemma hos Göte som vanligt men men, han har lovat att ge mig rapporter. Men vad gör väl det, för ikväll börjar resan mot varmare breddgrader :D.. Eller ja det ska tydligen inte alls vara varmt, men det kommer garanterat vara varmare än här så jag tänker inte klaga.. än! Kvällen kommer tillbringas hos Julia där vi också sover över eftersom hennes snälla housemates ska köra oss till flyget imorn. Flyget lyfter kl 7.45 (melbournetime) med tre förväntansfulla utbytesstudenter. Åhh va härligt det kommer bli. Semester, en välförtjänad semester!


Hit ska vi bland annat, du blir inte avis va? ;)



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag blir inte ett dugg avis!

2009-08-31 @ 09:26:11
Postat av: Lollo

men hallå... nu får du allt bjud me fam Jörgensen/Westerback! inte snällt att lägga ut sådana lockande bilder=) hoppas de blir en bra resa iaf. ha de bäst gumman

2009-08-31 @ 16:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0