Utvilad

Yes, vaknade för första gången sen jag kom hit före mitt alarm å dessutom kände mig utvilad. Det tar alltså ca en månad att vänja sig vid en ny säng å alla ljud runt omkring *host*. Min rumskompis har hittat en liten vän här som sover över lite då å då å om man säger så här: Ljudisolering har dom nog inte hört talas om på det här stället. Vilket leder till att det kan bli väldigt svårt att somna ibland. Så nu eftersom dom fortfarande sover tänker jag vara högljudd resten av förmiddagen. Barnsligt? Ja! Men hämnden är ljuv!

Denna dag kommer bestå av en tripp ner till skolan igen för att köpa en kursbok som jag tydligen inte kan leva utan. Å sen kanske lite shopping inför kvällens aktiviteter. Vi ska till puben här bredvid å äta, dricka, planera Spring Break och ha en massa skojsigt. Puben heter förresten Turf, vart kommer det namnet ifrån?? Både Anna å jag känner igen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0