Vad har hänt sen sist?

Sen sist ja! Det va fest i tisdags, rättare sagt Traffikljus-party med lite modifierade regler. Det va inte det vanliga, upptagen, typ upptagen, singel. Nejnej, dom måste ju självklart vara annorlunda här.

RÖD: Pojk/flickvän är här
GUL: Pojk/flickvän är typ här
GRÖN: Pojk/flickvän är inte här

Å om man säger så här, det va mest grönt så långt man kunde se :)

Igår däremot hade RMIT ordnat lite bowling för utbytestudenterna. Det var helt grymt kul då jag faktiskt vann på våran bana  :).. Helt sjukt, aldrig spelat så bra i hela mitt liv å ni som har spelat med mig förr vet ju att bowling kanske inte är min grej :P.. Men det bästa var nog ändå biljarden. Anna å jag hittade ett bord som vi kunde spela gratis på å när vi inte spelade bowling var det där vi tillbringade tiden. Sen att James å Julian var sjukt mycket bättre än oss spelar väl ingen roll. Som sagt, kul var ordet!

Men idag börjar jag nästan få lite ångest. Har kommit fram till att jag faktiskt har en hel del att göra helt plötsligt. Nästa vecka ska jag ha skrivit ett litet utdrag på min essay. Å veckan efter det ska jag ha en rapport på 2000 ord färdig + en stor uppgift i databaskursen klar + ännu ett utdrag på en grupprapport å jag är inte ens med i någon grupp än. Ops!  Dags att börja plugga på riktigt med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Anna W

Nä nej det tycker jag inte att duska oroa dig för, varför inte göra som jag som har suttit över 6 timmar i sträck idag för att hinna klart med en uppgift som jag varit liiiite sent ute med. Kan bli kul, jag lovar ;)

2009-08-13 @ 12:15:44
URL: http://lillamaggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0