...

Va inte långt ifrån att få en hjärtattack precis. Läste nämligen på aftonbladet att British Airways är nära en strejk under julhelgen. Å vilket bolag flyger jag med från London?? Jo British Airways. Så jag hade ju kunnat komma så långt som till London men skulle inte vara så kul att sitta fast där under julhelgen. Men efter att ha fortsatt läst artiklen lite mer så står det att strejken kommer att börja först den 22a dec. Så jag har verkligen tur ifall detta är sant. Kommer till London den 21e.
Att ha så här stor hemlängtan som jag har å sen bli fast så nära hem det är nästan mer skrämmande än att vara kvar här i en termin till. Jag är säker på att en termin till här hade varit hur kul som helst men vill ju hem. Det är snö hemma, vill se det! Det ska vara 39grader här idag utan någon luftfuktighet alls i princip. Jag kommer verkligen inte vilja gå ut ur rummet idag. SNÖ ska det va!


Kommentarer
Postat av: anna

skoja inte!! det är sjukt mycket snö här, och talar jag om skåne! fatta hur mycket det lär vara på andra ställen :) det är så fint så. ha så härligt i värmen, snart är du hemma lilla hjärtat <3

2009-12-18 @ 10:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0