Going home

Det är ca 30min tills jag blir upphämtad nu. Det närmare sig och nervositeten stiger för varje minut. Det här med att ha botat sig flygrädsla genom att flyga runt hela Australien verkar inte hjälpa när det gäller att vara i luften i 29h. Har en känsla av att jag kommer gråta hela resan hem, inte för att jag är ledsen utan för att jag är så lycklig att få se alla igen. Känner ju bara klumpen i halsen när jag skriver om det, haha vilken mes jag är :P.

Men det är några saker jag skulle behöva när jag kommer hem:
* Kroppkakor eller som vi kallar det down under, bodycakes!
* Tandborste med tungskrapa, medium pepsodent är att föredra
* Nivea soft hudkräm, den vita burken
* Prickikorv
* Mammas hemmagjorda bröd
* God ost, det är faktiskt svårt att hitta här, precis som all annan mat
* Spagetti och köttfärssås
* Julmat
* Omslagspapper
* Ett par nya vinterskor. Kom just på att förra årets räckte precis för en säsong så om jag inte hittar ett par vinterskor i mellandagsrean får jag väl gå i flipflops, har blivit rätt van vid det :P

Egentligen behöver jag inte allt men det jag verkligen verkligen behöver och vill ha är kroppkakor!!!!! Världens godaste mat, har aldrig varit utan kroppkakor så här länge förut.

Menmen, nu är det dags att börja bege sig HEM, kanske är aning bättre och smartare och snyggare :P.. 

I'm GOING HOME!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0