Hej igen

Hej igen. Sa har trakigt ar det har just nu sa jag kan skriva tva inlagg pa samma dag. Vi vill verkligen inte ga ut for sa fort man visar sig ute sa borjar 17aringarna skrika och narma sig, usch det ar nastan som en skrackfilm. Istallet har Miranda och jag bestamt oss for att kolla pa en film ikvall och latsas som att varlden inte existerar. 
Annars ar det inte sa mycket nytt. Efter Brisbane har jag borjat hora svenska overallt. Det var tydligen har dom har gomt sig hela den har tiden :P.. Menmen, det hade inte varit en lika rolig upplevelse om man bara hade umgatts med svenskar hela tiden. Det var val knappast darfor jag kom hit! Nu har man ju gratis boende runt hela varlden i princip :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0