HOME

Efter en lång lång lång lång lång lång resa så är jag äntlingen tillbaka i Europe-Sverige-Småland-Silverdalen-Mina föräldrars hus-Min gamla säng! Å det är helt underbart. När jag äntligen såg Sverige från flygplanet igår började tårarna redan rinna. Allt jag kunde tänka var HEMMA HEMMA HEMMA! Å väl på flygplatsen väntade mina helt underbara vänner Marie, Lollo, Håkan och Aron. Kunde inte fått ett bättre välkomnande så tack hörni, ni är guld värda!
Väl här hemma fanns det en kär mor som hade väntat hela dagen på återkomsten. Å jag höll mig vaken enda tills hon åkte till jobbet gick till jobbet men efter det gick det inte mer. Somnade redan kl 9 å har nu sovit 12h, väldigt skönt (dock fick jag inte säga ett ordentligt hej till far :S) och jag tror nog jag lyckades vända tillbaka dygnet redan. Så idag blir det å tvätta hur mycket tvätt som helst, åka å klippa av mig skatboet å bara försöka njuta av all snö och kylan för det är helt underbart väder här! Julkänslan börjar äntligen komma smygande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0