Lycklig

Ja det verkar det som i alla fall. Håller på att flyttstäda lägenheten just nu men allt jag kan göra är att dansa å har extremt svårt för att sluta le. Antar att det är för att jag snart åker hem. Kl 12 på söndag hämtar mig flygbussen här. Kan inte förstå att det är mindre än 3dygn kvar bara. 3dygn är ju ingenting. Men vad ska man göra resten av tiden då? Ja, Kat lämnar mig imorn för Great Ocean Road men Alessia och Marie är tillbaka så har någon att leka med ändå. Men imorn ska jag göra av med mina sista kontanter på Victoria Market, finns otroligt mycket fint och billigt där så vem vet. Kanske kan bli några extra julklappar. Och på lördag blir det nog att gå runt i staden och ta lite turistbilder för jag har kommit på att jag faktiskt inte har tagit så många såna än och jag är säker på att ni vill se vilken fantastisk stad detta är!
Men också som jag sagt innan så är detta inget bra ställe att bo på. Å eftersom receptionen inte är öppen på söndag när jag åker så måste jag ha min inspektion imorn å då ska allt vara packat och städat. Det betyder att jag måste bo i en resväska i några dagar och måste var extremt försiktig med att inte smutsa ner. Dvs om jag inte vill städa ännu en gång å det räcker nog med den här gången skulle jag gissa. Men tycker ju att jag bara hade behövt visa att jag inte förstört något nu, eftersom de faktiskt kommer göra ännu en inspektion när jag flyttat ut och även då kolla om jag har städat. Ifall jag flyttat ut på en vardag och haft inspektionen samma dag, hade det då betytt att dom inspekterat rummet två gånger under en tid där inget kan hinna förändras? Väldigt förvirrande ställe det här och det känns som att en systemvetare skulle behöva komma in och styra upp deras rutiner :P. Vilken tur att jag snart åker härifrån så den systemvetaren inte behöver vara jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0