Rumskompisar

Hm, ja det är lite konstiga rumskompisar jag har fått. En är tysk å hon är jättetrevlig. Dock lite tafatt och socialt handikappad men gick ut å tog en öl med henne igår vilket kan få vem som helst att öppna upp sig lite mer. Sen har vi koreanen som tror jag är hennes bästa vän redan. Efter att ha pratat med henne i en minut pratade hon om saker vi ska göra tillsammans här. Kan säga att jag försökte fly för mitt liv men hon var ganska envis. Hon är också mäklig på det sättet att hon ska ta på en hela tiden och man fattar inte varför hon ska ha ens hand i hennes. Sen har vi en fransyska som jag knappt sett, men hon sover väldigt tyst i alla fall :P.. Till sist har vi de två israeliskorna. Dom håller sig bara med varandra och om man försöker tilltala dom lite så blänger dom som att man stört deras gemensamma tystnad. Japp, det är livet här i Brisbane. Imorn bär det av till Surfers Paradise. Ska tillbringa två nätter där, troligen lite för länge men att njuta på stranden kan man väl inte få för mycket av. Idag blir det julklappsköp och tvätt. Man är skapligt äcklig i alla skitiga kläder. allt är verkligen skitigt eftersom det rena å skitiga hamnar på samma ställe. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0