Ser slutet av ostkusten

Sista dagen pa semestern och det verkar bli en solig sadan. Med andra ord blir det bara att sitta vid poolen hela dagen. Igarkvall bestamde vi oss for att festa till det lite eftersom vi knappt har festat under hela resan. Lite svart att tro att jag har varit lugn under en semester men joda, alkohol har knappt intagits alls. Menmen, som sagt igar slog vi till stort. Det hande egentligen inte sa mycket mer an att jag forsokte sta pa hander tva ganger men hamnade pa huvudet :P.. Inte konstigt man har ont i huvudet idag, det har absolut inget att gora med vinet :P..
Det ska bli otroligt skont att aka tillbaka till Melbourne igen, backpacking ar inte min grej riktigt. Det har med att leva ur en resvaska ar otroligt jobbigt och man oroar sig hela tiden for ifall andra ska sno ens grejer, vilket jag redan har rakat ut for en gang om ni last tidigare inlagg. Sa en vecka helt sjalv i lagenheten, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0