Ansökan går framåt

Den här kvällen var planerad för fixa det sista inför ansökan till RMIT som ska in på onsdag. Till en början förstod jag mig inte på deras hemsida trots att jag har varit där inne förut utan problem. Så efter två timmar hittar jag äntligen några kurser som verkar intressanta (dvs förutom de jag hade tänkt från början). Men istället har jag nu problemet att jag vill gå för många kurser. Sammanlagt på en termin ska man läsa 48 creds, dvs fyra kurser. I ansökan ska man skriva upp åtta ifall man inte skulle få gå de fyra förstavalen. Men jag har nu 10 kurser som jag verkligen verkligen vill gå, och vet inte hur jag ska sortera dem. Men får väl helt enkelt sova på saken å hoppas på att det bara säger pling imorn å allt faller på plats.
Men innan läggdags ikväll ska jag också skriva ihop ett motiveringsbrev till varför jag vill plugga i australien och just på RMIT, på engelska. Det på svenska tog ju bara det några dagar så egentligen borde jag ha börjat med det här för länge sen, men väntar man inte till sista minuten så är det ju ingen match liksom :P.. Nä skyller faktiskt allt på den förra kursen, den va inte rolig någonstans, tidsmässigt alltså.
Har även fått Mattias till att fixa ett "passfoto" imorn så den delen borde vara helt klar imorn. Har jag även tur så kommer mina betyg, på engelska, från gymnasiet trilla ner i postlådan imorn. Men om jag någonsin ska bli klar med motiveringsbrevet så Dennis kan läsa igenom det innan han går å lägger sig borde jag kanske börja nu.

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0