Äntligen hemma

ojojoj, what a day.. projektgruppen tog en välförtjänt sovmorgon idag eftersom vi tänkte att en opposition tar ju inte så lång tid att göra. FEEEL FEL FEL som Brasse brukade säga. Oppositionen var inte klar förens kl 16-17 någon gång,  vi tappade nog tidsperspektivet (och fokus) eftersom vi började dricka lite öl redan kl 15, ops :P.. Menmen, det va gott med några öl för att stressa ner lite nu när kursen bara har ett moment kvar, slutseminariet. Men det brukar inte vara några problem, vi har koll på vad vi ska säga och vi får ju bara stå där i tio minuter så mitt multifart-prat kan nog komma till nytta för en gångs skull. Efter öldrickandet va det bara att sticka iväg till min bror å börja laga ragger, dvs raggmunk. De blev inte så goda som de brukar bli den här gången, men skyller allt på Dennis :P.. Efter det spelade vi lite GH där vi provade på trummorna på en av spelets svåraste låtar, gick inget vidare om man säger så. Däremot lyckades vi bättre på gitarr å bas, även om det tog några försök.. Men nu är jag äntligen hemma och funderar på om jag skulle ta med mig anteckningarna inför imorn till sängen å spendera resterande tid av kvällen där. Kan nog bli lite "dagdröm" (det är ju ändå kväll) om morgondagen också, när vi sitter å myser framför brasan nere i källarn å bara slappnar av. Lääängtaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0