Borde inte... men vill!

Så det blev ingen träning på Campushallen för min del ikväll. Istället köpte jag kexchoklad, tyckte jag förtjänade det efter att inte ätit det eller något annat godis heller för den delen på väldigt väldigt länge. Så nu tänkte jag att man kanske borde ladda ner en träningsvideo, sätta kexchokladen i munnen å med andra ord äta å träna samtidigt. Vem vet, det kanske får magen att pumpa ut så mycket energi att man till å med går ner några kilon på stört!! Ha, vad vore ett liv utan drömmar? Istället ligger kexchokladen i kylskåpet å viskar varje gång jag öppnar kylskåpet: "Lina, här är jag, alldeles krispig å god!". Men jag tänker inte röra den, har jag klarat mig så här länge klarar jag mig nog lite till, även med en läkerbit i kylskåpet! Som jag sa igår, mitt liv är otroligt innehållsrikt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0