Cykelhaveri å veckans bästa

Igår fyllde Gurra år å det firades självklart med fest. Många av hans vänner från Stockholm hade kommit ner så det va Gurras tjej Amanda, jag å en massa killar. Ett väldigt härligt gäng ska tilläggas å kvällen va hur kul som helst.. Men istället för att cykla hem från flamman åkte jag taxi å fick ta konsekvensen idag å hämta cyklen där nere. Bara det att när jag kommer dit så har låset fryst och eftersom jag inte hade en tanke på att det kunde bli så dumt så hade jag ju självklart inget mot det med mig. Hmm, vad gör man då?? Ringde en kille som bor i området men fick bara upptaget, börjar istället blåsa på låset i hopp om att det skulle funka. Vilket det också gjorde.... till slut! Cykelturen hem börjar och både växlarna å bromsarna hade även dom fryst vilket gjorde att jag fick cykla upp för backarna på högsta växeln och va nära att köra in i en stackars gammal gubbe. Men men, kom ju till slut hem välbehållen!

Nu veckans bästa, The Fray - You Found Me:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0