Drömmer igen

Hjälp, vilken konstig dröm jag hade inatt. Det började med att föräldrarna skaffade sig en hundvalp, det va världens sötaste hundvalp tyckte alla. Det va bara det att valpen såg precis ut som ett litet barn å när man började leka den så sa den "mer" när han/hon tyckte det va roligt. Å ingen reagerade på något!!! Då va ju frågan, va vi hjärntvättade till max? Eller helt enkelt bara tillräckligt dumma att inte se skillnaden? :P

Aja, dröm eller inte så beger vi oss mot Linköping alldeles strax. Väglaget ser inte överdrivet roligt ut men det är ju pappa som kör så då är det tryggt. Till skillnad från igår när jag körde å inte kunde köra snabbt :(.. Nu är dom i hallen igen.. Byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ju se bilder fårn uppsalakillarnas inflyttningsfest=(...du behöver inte lägga upp nån bild om jag vart för ful..men jag vill se lite bilder...saknar er redan..hihi =)

Puss

2009-02-22 @ 22:34:44
Postat av: Lina

Silvi?

2009-02-23 @ 08:20:42
URL: http://linameek.blogg.se/
Postat av: Silvia

ja haha!! Glömde visst att skriva vem det var ifrån! =)



2009-02-23 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0