Ett djupt andetag

Vad skönt det är med en massa underbara vänner som verkligen gör allt för att få en på bättre humör, för att inte glömma min gulliga mor. Efter att ha försökt skriva mitt PM ett tag insåg jag att jag verkligen behövde prata å ringde därför just mamma. Hon lyckades lugna ner mig och fick mig på mycket bättre tankar genom att säga att alla gör ju misstag, något som jag trodde jag va helt ensam just då :).. Även Gabbe "rödbetan" sa något väldigt bra som jag inte tänkt på innan. Varför skulle han fråga om jag fortfarande va intresserad om chansen va helt borta?? Får väl helt enkelt visa hur pass mycket jag verkligen vill det här, funderar på att ge mig bort till hans kontor å böna å be om det är det som krävs. I alla fall så tänkte jag nu ta ett djupt andetag, tänka lite smått på vilka otroliga vänner man har å till sist skriva lite mer PM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0