Ett, två eller tre?

Eftersom det är lunch nu å jag gör allt för att slippa jobba så skriver jag här. Har bland annat installerat en drös med program på den nyligen omformaterade datorn samtidigt som man försökt hänga med i diskussionerna om vad egentligen vårt syfte med rapporten är. Men nu vågar jag inte ta hem fler program på skolans nät så får väl uppdatera er lite istället.. Jag har världens bästa nyheter.. Egentligen kanske det inte är mina nyheter men ändå. Två stycken av mina äldsta å bästa vänner är gravida nu :).. Tvillingarna Louise å Therese ska få barn om några månader, det är helt ofattbart :O.. Att Tessan skulle ha barn fick vi reda på redan i julas, men när hon ringde mig för någon vecka sen för en uppdatering berättade hon dom inte kunde avgöra om det va ett eller två hjärtslag i magen. Samtidigt passade hon på att berätta att Lollo va i 10e veckan.. Snacka om en annan höll på att ramla av stolen :).. Så i juli å september kommer det ett obestämt antal små nya jörgensens till världen.. Se upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0