Förbannad va ordet

Är så sjukt förbannad på mig själv. Skulle helst av allt bara vilja slänga något i väggen å se det förstöras så det känns bättre att något är mer sönder än jag. Kanske en överdrift men fick precis reda på att jag missade mitt möte idag med han som har hand om utlandsstudier. Hade helt glömt bort det för den här skitkursen skull och nu kan min chans vara förlorad. Han hade skickat ett mail där han bland annat sa att det är tråkigt att nomineringen inte betyder så mycket för mig och undrade om jag fortfarande va intresserad. Men sista frågan kändes mest bara formell och för att få mig att böna å be på mina bara knän för att få åka. Det här är ju bara det viktigaste i mitt liv just nu så förstår verkligen inte hur jag kunde glömma bort det helt å hållet. Har ju ändå gått å tjatat om det här mötet hela förra veckan. Usch, har sån ångest så jag skulle kunna spy just nu, varför svarar han inte igen?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0