Glaaaaaad hest

Yes.. Utlandssnubben har svarat å jag får en andra chans.. Måste säga att en liten del av mig är lättad, samtidigt som jag är mer nervös än förut. Men är hur som helst väldigt tacksam över att han ändå förstår att fela är mänskligt.. Så nu tänker jag säga till varenda människa när mötet är, det vill säga efter jag fått en ny tid.. Men detta för att alla ska kunna påminna mig, även här om ni så önskar.. För skulle jag mot all förmodan missa nästa också så är det väl helt enkelt inte meningen att jag ska åka..

Student som man är så tar man ju alla tillfällen till att fira vad det än är. Trots att festen idag va planerad sen länge så tycker jag nog ändå att vi ska fira lite extra mycket, eller va sägs tjejer?? ;)
In i dimman.. pusselipusss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt med folk som kan ge en 1 andra chans!

2009-02-05 @ 20:28:15
URL: http://angelica-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0