I mitt gamla rum

Sitter nu i mitt gamla rum i silverdalen å skriver ett inlägg om egentligen ingenting annat än att helgen kan bli stressig. Men då menar jag inte dåligt stressig utan bara mycket roliga saker att göra. Ikväll ska till vimmerby å fira min moster, vilket innebär att en hel del släktingar kommer dit. Imorn åker vi tillbaka till Linköping för att först shoppa lite (eller ja, mina föräldrar iaf, själv är jag bankrutt), för att sen åka vidare till norrköping å fira min bror som fyller 30 om någon vecka. Men eftersom vi är en sån där familj som även jobbar helger får firandet tas när tiden finns helt enkelt. Men eftersom det är två kalas på en helg lär det betyda en hel del gottigottgott och en knapp öppen på jeansen nästa vecka :).. Nu börjar mamma stå å vänta i hallen, bäst att börja göra sig iordning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0