Inte nu igen

Okej så nu är det sån där jobbig ångest för Australien igen. Har verkligen inte hamnat på rätt fot med han som väljer vilka som får åka. Idag satt vi å pratade lite om det och jag sa att det bara är jag som ska åka nu, men det ska egentligen finnas två platser. En kille i tvåan som också varit intresserad undrade om det kanske gick å söka fortfarande i så fall. Jag vet inte svarade jag, men det skadar ju inte att fråga. Han ringde direkt upp å frågade och fick ett kallt svar att det inte går och om det finns någon reservplats så kommer det utannonseras senare. Utlandssnubben tolkar detta som att jag sitter å berättar för alla det fortfarande går att söka och att alla verkligen borde göra det... Så han ringer mig, ger mig en lätt liten utskällning och ber mig inte föra det vidare något mer. Jag blev helt stum å allt jag kunde få ur mig va, jag har ju bara sagt det till en.... Men egentligen inte det heller, utan, som sagt, bara att han kanske skulle kolla upp det.. Aja, tydligen brukar den här utlandssnubben vara sur så kanske inte ska ta det personligt.

Kommentarer
Postat av: perkastar

han kanske läser din blogg =P

2009-02-18 @ 19:31:58
Postat av: Lina

högst overkligt :)

2009-02-18 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0