Jag är trögast

Men jag är världens trögaste, jag har gjort det igen.. Har länge funderat på att köpa en extern hårddisk å i onsdags gjorde jag det äntligen. Men när jag fick mitt sms om att jag kunde hämta den idag står det att jag kan hämta den på Coop Nära i.. ja gissa vart.. Silverdalen!! FÖRBANNAT!! Kan detta ha något att göra med att det är fredagen den 13e kanske?? Brukar ju alltid ha en helt otrolig otur just denna gång denna speciella dag uppstår.. Får väl helt enkelt se vad som händer på inflyttningsfesten ikväll :S.. Lär ju i alla fall inte vinna vadet om när Robin ska däcka, har förövrigt satsat på 21.58!


Kommentarer
Postat av: perka

jag har 20:15, lär nog spricka, enligt säkra källor köpte robin fyra små burk öl på systemet idag. Inte helt okej ;)

2009-02-13 @ 16:42:03
Postat av: Lina

haha tror nog det sprack för oss alla tyvärr :)

2009-02-14 @ 01:58:50
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0