Klagar av mig lite

Denna vecka lär inte bli mycket bättre, rent pluggmässigt, än den förra. Har varit i skolan hela långa dagen tills nu men har massor kvar att göra så förväntas sitta stilla på samma stol i x antal timmar framåt. Plus att imorn är det en sån där extremt upp-tidigare-än-tuppen-dag igen. Vi ska nämligen sticka till Mjölby å intervjua ett företag för projektet, och tiden vi ska va där är 8.15. Det kanske inte är lika extremt som förra veckans 6.30 men är man morgontrött så är egentligen allt innan kl 9 tidigt.
Tankarna hängde heller inte redigt med när vi stack från skolan idag. Lyckades lägga ner min vattenflaska med öppen pip, vilket betyder att jag lämnade ett lite smått pinsamt spår efter mig och att min väska med dator å massa block å böcker i är i stort behov av en träff med hårtorken! Kanske borde börja med det innan skolgrejerna :S..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0