Lördag

Det är lördag, det är tävling i vallamassivet där studenter slänger sig ner för backen med olika "fordon". Några kanske rent av vaknar först nu äter lite frukost å sträcker på sig för att piggna till. Andra kanske läser morgontidningen eller är iväg å tränar. Vad jag gör själv? Jag sitter i skolan på en LÖRDAG!!! Det är inte det att man är uttråkad, det är bara det att det är lördag och vi har massor kvar att göra till deadlinen på måndag. Igårkväll fick man samtal om att hänga med ut å var tvungen att säga nej. I och för sig så kanske jag inte var direkt sugen men egentligen fanns ju inte ens valet :(.. Fick även förfrågan om utgång ikväll istället då vilket hade varit sjukt kul frågan är bara om vi ska behöva komma till skolan å arbeta en söndag också. Fast nu ska vi försöka tänka positivt, å sitter jag här å bloggar så lär vi ju inte bli klara :P..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0