Lunchbloggar

Lunch igen = skriva på bloggen. Det är nu sista tre timmarna innan inlämningen av rapporten och vi sitter å småjusterar för fullt. Men mitt i allt fick jag ett mail idag om att någon hade haft med sig alkohol in i sektionsrummet under lördagens kravall och måste därför på ett brådskande möte direkt efter lunch, jippie :S.. Personligen tror jag absolut inte att personen gjorde det med flit utan att det var en olyckshändelse så förstår inte varför det inte hade räckt med att skicka ett mail om att vi kanske skulle ha bättre information om ämnet.. Självklart informerar vi och vi kommer inte se lätt på det här någonstans.

Senare under dagen ska jag iväg på en undersökning, en som alla tjejer genomgår det år de fyller 23.. Det är alltid lika jobbigt att gå på en undersökning, tänk om dom hittar något liksom! Men innan det ska det också hinnas med ett sektionsmöte, om jag räknat rätt borde det bli det näst sista innan valmötet och det efterlängtade överlämningsmötet. Missta mig inte nu, det har varit väldigt kul att leka maktgalen ordförande i ett år. Men börjar få nog av att engagera mig nu efter två år i styrelsen, plus att jag dubbelkörde med festeri och styrelse ett av åren.. Men bara en månad kvar, jippie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0